|
|
|
|
|
|
| | |
|
Rūta D.
2007 1 01 19:49
Senai laukiau tokios diskusijos, net galvojau ir pati panašią užvesti. Tik gal kitokiu pavadinimu. Kodėl toks skeptiškas nusiteikimas PS (Photoshop'o programai)? Vistik išmanymo jai reikia, programa tai ne robotas, kuris viską nusprendžia už žmogų ir pati nusprendžia kaip viena ar kita nuotraukų turėtų atrodyti.
Man asmeniškai PS - tai kūrybinės išraiškos priemonių, įrankių. Tikrai nemažas skaičius užsienio fotografų ja naudojasi ir nebijo to garsiai pasakyti, rengia seminarus , kursus. Tačiau galioja viena taisyklė, prieš apdorojant fotografiją PS, vaizdas pirmiau turi būti techniškai teisingai nufotografuotas. Žinau keletą fotografų - favoritų (svajoju pasiekti tai , ką jie jau pasiekę), kurie kuria nuostabius darbus ir yra gerbiami, užtai ką jie daro ir niekas jų nelinčiuoja, jog naudoja PS.
PS daugiau naudojasi meninės fotografijos fotografai, norėdami ir turėdami tikslą išreikšti save. Tačiau ši priemonė mažiau liečia reportažistus, dokumentalistai, kurie fiksuoja viską taip, kaip mato. Dokumentuojama medžiaga neturėtų būti apdirbta įvairiausias efektais.
Mėgstu šią naudotis PS, su kuria dirbu senokai, tačiau kasdien vis kažką naujo joje atrandu ir mokinuosi. Be to dažnai fotografuoja RAW formate, tad be PS neišsiversčiau.
Taip pat nieko blogo nematau, kai su PS pagalba fotografija apdorojama minimaliai sutvarkant kontrastus, pareguliuojant spalvas.
Nesu kompetetinga kažką parašyti apie nuotraukų tvarkymą, nufotografuotas juostiniais fotoaparatais, tačiau tikrai nemažai Kūdroje yra fotografų-juostininkų, kurie galėtų daugiau apie tai pasisakyti.
Tai tik mano asmeninė nuomonė , kurios niekam nenorėčiau pripiršti, o padiskutuoti visada naudinga, taip daugiau sužinai.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Robis
2007 1 01 19:59
kiekviena kart sakau, į tokią temą daugiau nelysiu. bet cia tikriausiai kaip ir su rukymo metimu...
Skaitmenoje photoshopas joje prasideda jau kameros viduje, procesoriuje, pagal "isiutus" gamyklinius programuotoju algoritmus (levels, curves ir etc.) ma jie nepatinka, nes sie algoritmai pritaikyti (pagal marketinga) masems, seimyniniu nuotrauku darymui. Pats, fotografuoju RAW (ignoruojami visi gamykliniai nustatymaI) veliau naudoju pats savo sukurtu algoritmus.....reikalingus skaitmeninems nuotraukoms. Tai ir PS, tai ir ivairus konverteriai, filtrai ir t.t. Kai netingiu ir HDR. Manau PS yra kaip viena iš priemonių gauti rezultatui.
Čia kaip ir paaugliai sneka: "bailys"? na jei nesi bailys, tuomet drasus ir priklausai daugumai. taip ir cia: PS? ne, tuomet viskas su tavim tvarkoj... ))))))))))) Manau anksciau ar veliau kiekvienas subresta ir viskas stojasi i savo vietas.... )))))))
Kaip bebūtų apmaudu, bet tautiečių naudojančių juostelę ir manipuliuojančių rezultata su (be reikalo) fishu, siauru GRIP-u ir etc yra nemaziau nei be reikalo naudojanciu PS.. )
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
|
| | |
|
Andrius P.
2007 1 01 21:13
Rūta rašo: | Puiki nuomonė |
Džiaugiuos, kad pajudėjo pokalbiai šitoj temoj, matyt po švenčių jau pabunda forumo dalyviai
Ačiū Rūtai ir Robiui už argumentuotus pasisakymus, - kažką tokio ir norėjau išgirsti užvesdamas temą O kaip fotonežiniukas džiaugiuosi, kad patirties turintys žmonės ja dalinasi
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
SW
2007 1 02 10:55
geras straipsnis, ką tik perskaičiau.
http://www.luminous-landscape.com/columns/just-say-yes.shtml
Just say Yes.
Man visai patinka kai kurie fotografai tai suradau ištraukas iš jų darbų arba jų minčių.
Ansel Adams
http://www.sfmoma.org/adams/content_web.html
verta pažiūrėti kaip buvo kaitaliojamas vienas iš žymiausių jo darbų - Moonrise, Hernandez, New Mexico. Ir jei nebūtų stipriai keistas kontrastas, tai tas darbas niekam nebūtų idomus.
M.Kenna
- Получается, в лаборатории ты проводишь гораздо больше времени, чем фотографируя?
- Конечно. Хороший негатив может оказаться бесполезным, если отпечатать его плохо - часто так и случается. Впрочем, и плохой негатив почти невозможно вытянуть за счет хорошей печати. Как бы то ни было, в негативе столько возможностей для интерпретации и открытий! С одним негативом я могу работать часами, изучать его. Фотографируя, мы каждый раз ставим перед собой какие-то эстетические задачи: что в этой сцене важно, что нужно оставить и выделить? Что неважно, что можно убрать или сделать менее заметным? Как все это сложить вместе в видоискателе? При печати все то же самое, столь же субъективные решения. Печатая, я вижу негатив как абстрактное сочетание линий, форм, тональностей. Мне нужно организовать их так, чтобы то, что мне кажется существенным, приковывало бы к себе внимание.
O kadangi juodi kambariai neprieinami skaitmeninėje fotografijoje, tai juos pakeitė Photoshop'as kas yra visai neblogai.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
|
|
| | |
|
Marija Vainilavičiūtė
2007 1 09 16:54
Šaunus straipsnis. Ypač man patiko ši mintis:
"What you see is not what I photographed. What you see is how I felt when I created this image. What you see is the world as see it and as I want to show it."
Kaip pirštu į akį (:
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
GTS
2007 1 09 20:08
priemones visiskai nesvarbu, svarbu nuotrauka turi atrodyti gerai. cia gi menine fotografija, jeigu reikia tikslui pasiekti, viskas galima - isimti, prideti objektus, bet ka. svarbu, koks rezultatas, o ne kaip pasiektas. kitas dalykas, kad kai kurie nemoka ps normaliai naudot.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
Puslapiai: 1 2
|
Reikia prisijungti norint parašyti atsakymą
|
|
|
|
|
|
|
| | |
|