Ankstesnė fotografija    Sekanti fotografija  
___


 
1. vykis    (2011 02 08 23:55)  
kalendorius super,ir visa paroda savotiskai privercianti ilgai ziuret i fotkes ir galvoti. nu bet cia tik mano nuomone gal dar pas mane smegeneles per minkstos :)
 
 
2. Rimantas Steponavičius    (2011 02 09 01:07)  
Gerai apsirukyt reiktu.... Manau, kad tai briedas! :)
 
 
3. Latentinis marginalas    (2011 02 09 09:40)  
Kalendoriaus koncepta galima uzskaityti, bet kitos foto iskrenta is tinkamu vertinti.
 
 
4. skarbonke    (2011 02 09 10:28)  
ainu da alaus inkalsiu, bo nivelnio nesuprantu, bet jauč nepadės, išsilavinimo spragos tsakant :D
 
 
5. Wylius    (2011 02 09 14:48)  
Kažkas gero
 
 
6. arkanoidas    (2011 02 09 19:23)  
Jau tikroooji mjaaaninninkė sukūrė mjeeeeeeną - vienas kadras iš viso pornografinis yra - meniškai pasakysiu - visiškas gaidynas- tai mano subjektyvi nuomonė - kažkokios girto ežiuko sapalionės visose kadruose - ir kas tai priima kaip kūrybą ??? Ogi tokie patys vargdieniai ir galės ploti koks menas vajeeee. Manau kad tokie kadrai patiks mėgstantiems pratrintas velvetkes, pigų smirdantį portveiną ir megztukus su rankovėmis iki kelio, tokius pat nenusakomo ilgio šalikus ir kokias 2-3 savaites neplautas galvas. Bet nors gerai kad tai gvardijai patiks. Man tai visiškas bomžynas, kadrai trinimui, o pasirodo parodas galima iš tokių rengti, kokė 100 GB. labai panašių galiu prifotografuoti už nebrangiai.
 
 
7. kva    (2011 02 09 19:28)  
visiems parodos atidaryme nebuvusiems protams siūlau akimirkai palaikyti liežuvį už danties. bo girdėjau gandų, jog čia bus patalpintas video, su įdomiausiais martos komentarais apie kiekvieną fotkę.
 
 
8. arkanoidas    (2011 02 09 19:34)  
Na video - pasakojimas - ką rodo pati foto???? Ką ???? Tai jos kažkokie pergyvenimai - o jei yra pergyvenimai - lai ant senatvės memuarus parašo - nepyk, Ūkai :D, bet išsakome savo nuomonę, o žiūrėti kažkokį dar papildomą video - ne visai laiko daugumai yra :D .
Tiesiog ji labiau tinka tavo stiliui ir tavo bendravimo ratui, todėl ir patari patylėti.
Dėl skonio juk nesiginčijama - juk jei žmogus daltonikas - tai jam gi spalvos kitaip matosi :D
 
 
9. Darius Jurevičius    (2011 02 10 07:22)  
taip, Arkanoidai, nėra laiko. Nėra laiko pasidomėti, suprasti, skaityti, manau kaip tik į tave nukreipta ši paroda:), apie išorinius žiniasklaidos, politikos ir kitų institucijų formuojamus/primetamus blizgučius, skambias antraštes, apie protų knisimą ir suknisimą,kai pats žmogus tingi mastyti. Sakai turi n fotkių:)? Kas iš to, jei nežinai, ką su jomis daryti:), neturi minties, neturi idėjos, nekeli visuomenei aktualių ar neaktualių klausimų, o užsiimi ne kūryba, o vaizdų reprodukavimu. Beje, kiek mačiau, žadėjai kažkur išnykti/vykti (http://fotokudra.lt/img.php?img=390002&nav=aut&page=) ;)?
 
 
10.    (2011 02 10 12:18)  
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2010-04-02-romualdas-rakauskas-sukresti-groziu/42755
 
 
11. Andrius Pt.    (2011 02 10 15:46)  
Jei lyginat su Rakausko kūryba, tai daugumai jo fotografijų ne tik paaiškinimų net pavadinimų nereikia. O visuomenei aktualių klausimų iškėlimą, galima įpakuoti ir kitaip.
 
 
12. Tomas Černiševas    (2011 02 10 16:09)  
> Rimatai Steponaviciau,
kol kas matau, kad daug briedo estate prikures Jus, ne Marta.
Gal jums ta jusu brieda kuriant nereiketu rukyti "Nijoles geliu"?

>arkanoidai

labai garsiai meeeekenate :) zirekite, atsargiai, i ozeli galite pavirsti ;)
Man parodos visuma ir atskiri kadrai patinka. Nesu nei patrintu velvetkiu savininkas, nei portveino gerbejas.



 
 
13.    (2011 02 10 17:43)  
>11

Ką ten lyginti? Nėra ką liginti :) Įdėjau nuoroda, kad paskaityti, pamąstyti ir pasimokyti iš tokio foto meno grando, kaip R. Rakauskas, nes kitaip tik "įpakavimas" ir tesimato :)
 
 
14. Ramūnas Blavaščiūnas    (2011 02 10 20:04)  
internete darbai žiūrisi geriau, nei per projektorių "parodos" metu.
Žiūrint darbus per projektorių ir klausantis neskoningos, pačios sau prieštaraujančios autorės panigirikos man galvoje tesisuko vienintelė mintis - katastrofa.
 
 
15. Флагвамвчaйку    (2011 02 10 20:37)  
Atsiprasau, taciau čia kažkoks gaidys, o ne menas.
 
 
16. Saulius Arlauskas    (2011 02 10 22:17)  
Labai idomus filmas. Be paaiskinimu fotkes sunku suprasti, man:) Va cia ir iskyla klausimas kiek tavo vidinis pasaulis komunikuoja su isoriniu. Dar labai svarbu patyrimas ir Matymas. Kuo toliau, tuo labiau matai daugiau nei kiti, tada atsiranda didelis atotrukis ir nesupratimas. Bet vistiek idomu :) Ka pasakoja autore, man toks poziuris artimas, tik daugelio epizodu neperskaityciau. Ar kalba turi buti visiems suprantama? Na, gal ne. Zmones, kurie gerai pazysta autore, turbut lengviau supranta. Zodziu, filosofija patinka :) Ir kyla klausimas kiek, mastancio ir kuriancio zmogaus kalba, turi buti atpazystama, kokiam kiekiui zmoniu, procentais (pvz)...? Jei supranta tik 5 is 1000, tai cia gerai, ar blogai. Jei nesi kazkokia zinia, norisi, kad ja isgirstu daug zmoniu, ir negali nusileisti iki TV anonsu pranesimo lygio (kultinis serialas, nes kitokiu dabar jau nera. Ai, nesu girdejas, kad lietuviskus serialus vadintu kultiniais. Bet cia tik "Laiko klausimas" :) Tokiu minciu sukele paroda.
 
 
17. Darius Jurevičius    (2011 02 10 23:32)  
14\ paroda tai čia fotokūdroj, o Mint Minetu buvo parodos atidarymas ir parodos pristatymas, su tvirta autorės pozicija.Beje, nors ir pasirodei pabaigoj, nieks nedraudė replikuoti ar nesutikti su kuo nors, bent jau su projektoriaus nustatymais;)
 
 
18. Darius Jurevičius    (2011 02 10 23:57)  
16\šiais metais per kūdros apdovanojimus, kiek prisimenu buvo iškelta idėja apdovanoti koncepcinių darbų geriausią autorių, deja, kūdrai teko atsisakyti šios idėjos, nes buvo sunku surasti nors vieną autorių kuriantį konceptualiai . Todėl man džiugu, kad Marta sutiko eksponuotis kūdroje ir net pristatyti savo idėjas Mint Vinetu knygyne(dėkui jai:)), nors šie darbai jau buvo eksponuoti kitose vietose, ir jau kultūrinės ir kitokios spaudos ir portalų aptarti(keli darbai šiais metais dalyvavo In Focus konkurse ir pateko festivalio leidžiamą almanachą). Todėl ištraukus naują kortą rėkiu- "OCHKO!":)
 
 
19. Ramūnas Blavaščiūnas    (2011 02 11 03:15)  
17/ Na atėjau nepabaigoj, nemačiau tik kalendoriaus. Tiesa pasakius neabai ir gailiuosi. Nemanau, kad ten reikėjo su kuo nors sutikti ar nesutikti. Aš tik žiūrovas ir žiūriu tai ir taip kaip man rodo.

18/ Konceptualūs darbai turi turėti konceptą. Šie darbai gal įsirašytų į konceptą (čia tik mano nuomonė), jei parodos pavadinimas/konceptas būtų kas nors panašaus į "Nuotraukos iš blogo fotografo šiukšlių dėžės arba tai ką tie, kuriems taip nepasiseka nufotografuoti, - ištrina", tada gal ir būtų konceptas, o dabar ...
Kaip ir minėjau tai tėra mano nuomonė
Pvz.tavo Dariau, man daug darbų patinka ir net turiu vieną labai labai labai mėgstamą tavo darbą (oi čia beveik kaip prisipažinimas meilėje gavosi), man jie konceprualūs ir tau nereikia prie jų stovėti ir man bandyti įteigti, jie patys su manimi šneka.... Kas jau kas, bet tu turėtum suprasti kad konceptas nėra bet kas, bet kaip pateiktas ir įvilktas į bet kokį marškinėlį.
 
 
20. Rūta Rylaitė    (2011 02 11 11:08)  
Pritariu Ramūnui, dažniausiai susilaikau nuo tokių parodų komentavimo. Tačiau šį kartą, atleiskit, bet.... baisoka.. Žinoma svarbiausia tai teikia kūrėjui pasitenkinimą. Jei jai smagu. Ok. Matyt ir yra toks meno tikslas - saviraiška.
 
 
21. Evelina Daugėlaitė    (2011 02 11 12:21)  
Na, kai jau daug maž apsigulėjo galvoj tai kas buvo Mint Vinetu, tarstelsiu ir aš porą žodelių.

Nors nieko naujo ir nepasakysiu, dauguma čia visi aplinkui prie to pačio einam...
KONCEPTAS ( ir visgi fotografijoje...).
Jei darbui pakaktų vien koncepto, tai kurių galų tos fotografijos? Užtektų kokio tais esė tekstuko ir viskas. Užkabini ant sienos ir sau džiaugiesi konceptu. Tačiau ... Žiūrovas, atėjęs pasižiūrėti į fotografijas, nepasitenkina vien konceptu, gražiomis sapalionėmis. Patys darbai, kaip jau ir Ramūnas minėjo, turi kalbėti už save. Jie turi įtikinti, pagrįsti tą konceptą. Galų gale turi estetiškai žiūrėtis. Žinoma, dėl tos estetikos galima ginčytis. Bet šiuo atvėju kažin ar tai įmanoma. Nes pats konceptas gimė tik po pačių fotografijų sukūrimo. Taigi pirma gimė fotografijos ir tik po to konceptas. Ir tai rodo, jog autorė tik bando iš šūdo vašką spaust. ( kone.. nemoku fotkint, tai bent konceptą prilipinsiu ir būsiu menininkė – būtent tokį įvaizdį ji sudarė savo pasakojimu apie daug fotkių niekur nenaudojamų)
Na tarkim ir tai galima pateisinti. Bet pats konceptas, tie jos visi žodžiai tokie paviršutiniški. Ir galiausiai pats konceptas yra jau ne kartą girdėtas ir matytas. Ir tiek su geresniais darbais, tiek su pačiu idėjos pagrindimu.
 
 
22. arkanoidas    (2011 02 11 14:10)  
18. Jei Tamstai "21"- tai pas kitus -"pereboras" arba "nedoboras" . Jeigu jau pavadinimas toks rusiškas parinktas - tai turite žinoti kad rusų žargonizmuose - "očko" - tai tiesiog ruraskylė, arba visiškas anusas - yr tame tada tiesos - kaip sakoma "polnaja ž...." :D.
Visiškai pritariu Mūno komentarui - Tarp tavo darbų yra begalė puikių konceptų - kurie tiesiog "rėkia" - jie patys yra labai stiprus - be pusvalandinio paaiškinimo.
KVA sugėdino - kad neskyriau laiko video peržiūrai - dabar skyriau - pažiūrėjau apie 10 minučių (daugiau nesugebėjau- traukia miegoti) ir tokie įspūdžiai:
Kva - galėjo ir geriau pasiruošti parodos prezentacijai - nebent Jai perdavė tekstą likus kelioms minutėms iki parodos atidarymo , ir ji tiesiog nespėjo jo įsisavinti.
Gaila kad nepažįstu autorės asmeniškai, tai sunkiai sugebėjau ją suprasti, kadangi jai pačiai sunkiai "susiriša" žodžiai, ir vos ne kas antras, kas trečias sakinys baigiasi ta pačia fraze, pati atrodė irgi pasimetusi, žiūrėjo labiau į projektoriaus vaizdą, nei į publiką ,ar į kameros objektyvą, autorė pilnai neatsiskleidė, netgi pačiam atrodė kad ji tiesiog abejoja, sukryžmintos ir "surakintos" rankos - dauguma patys žinote ką tai parodo. Tai yra tik mano nuomonė - mergaitė sužinojo kad tai yra madinga ir padarė "konceptą". Bet svarbiausiai kad jai patiktų.
 
 
23. Marius Axas    (2011 02 11 14:13)  
Fluxus... :)
 
 
24. arkanoidas    (2011 02 11 14:13)  
21. Na esu apšalęs - ne tik puikių kadrų turi, bet ir logiškai užčiaupi, kad jau abejoju, ar kas nors ką nors parašys, nes keliais sakiniais viską labai tiksliai išsakei. Bravo.
 
 
25. Tomas Černiševas    (2011 02 11 16:42)  
>14,19
>20

Gerbiamieji, visu pirma, labai idomu butu pamatyti Jusu parodas ir konceptus, kodel gi jums neparodzius, kad Jus savo darbais ir konceptualumu galite pagristi savo issakytas auksciau pozicijas !?

Atleiskite, bet kol kas girdisi tik rytmetinis sushalusiu, alkanu ir nepatenkintu varnu karksejimas !


Paziurejus i jusu profilius/darbus, nelabai noreciau nuvertinti Jus ir Jusu fotografinius pasiekimus, bet, taipogi, nenoreciau ir labai pamaloninti, todel ir dristu abejoti...

Ka gi, labai lauksime Jusu parodu ir pabandysime aptarti ju konceptualuma :)))) !

Siandien jau rasiau vienam "Guru", turbut daugelis sutiksite, kad pakritikuoti - labai lengva, ypac sakant "Imho" "mano nuomuone" Bet kas yra IMHO? kas yra MANO SKONIS?
Jeigu zmogus nera pernelyg savikritiskas, arba paprasciau tariant normalus, jam jo darbai yra grazus, del kai kuriu, is isores itakojanciu subjektyviu priezasciu, jo brolio, geriausio draugo, virtualaus biciulio darbai irgi yra grazus (tipo "cool" ) arba verciantis paspausti "5".
Pasikartosiu, bet kas yra skonis?
Koki darba galima pavadinti skoningu man, tau, jam?
Budamas pakankamai tolerantiskas, turiu pasakyti "ok, let it be" Jusu pozicija yra Jusu pozicija, bet prasau, gerbiamieji, kol patys nei vienos parodos neturite, ar nebutu geriau susilaikyti nuo diletantiskos kritikos, bei patyleti apie Konceptualuma?

>21

Draugiskas patarimas, nerasykite to, del ko paskui tektu gailetis :)

Paprasciau sakant nenusishnekekite vieshai.

Toks Jusu komentaras parodo jog ne parodos autore, o Jus, gerb. Evelina, bandote isspausti vaska is sudo.


As jusu amziuje panasiai elgdavausi, dabar suvokiau, kad be reikalo :)

Rasiau draugiskai :), nieko asmeniskai pries opozicija uzimancius uzerius neturiu.

Oponuokite gerbemieji, bet kaip ir minejau, ne tik zodziais.

Lauksime Jusu parodu ;)


 
 
26. Ramūnas Blavaščiūnas    (2011 02 11 18:09)  
25/ Nėra būtina pačiam mokėti piešti kaip Rembrantui, kad galėtum vertinti jo darbus. Čia būtų replika į "Gerbiamieji, visu pirma, labai idomu butu pamatyti Jusu parodas ir konceptus, kodel gi jums neparodzius, kad Jus savo darbais ir konceptualumu galite pagristi savo issakytas auksciau pozicijas !?"
 
 
27. Tomas Černiševas    (2011 02 11 18:22)  
butent Ramunai, savo darbais ir konceptualumu pagristi pozicijas, kurias ishsakete.
Prie ko cia Rembrantas?

Kalba eina apie Jusu ishsakyta KRITIKA parodos atzvilgiu.
Vertinti visada galima, be abeajo, visda tai bus subjektyvu, OJEKTYVIOS KRITIKOS NERA, pats zodziu junginys objektyvi kritika yra absurdiskas iki negalejimo, nes ta pacia kritika atlieka subjektas !

Todel, norint pagristi savo pozicijas, zodziu vien neuztenta, papalepeti ir papurkshtauti daugelis is musu gali, bet tai lieka tik zodziai ir subjektyvus taushkalai.

Subrandinti, Sukurti, Pateikti - zymiai sunkiau (ypac cikla, paroda, vientisa minti). Nelengva ir pateikti tai visuomenei, is kurios dazniausiai galima susilaukti diletantiskos nuomuones bei profanisku komentaru.

Anyway, atsizvelgti i tai, kiekvieno autoriaus reikalas, bet as nukrypau i tema.

Darbu, Parodu, Konceptu, laukiame ! Idomu buti pamatyti, padiskutuoti ir palyginti :)
Sekmes, kuryboje.

 
 
28. Ramūnas Blavaščiūnas    (2011 02 11 21:24)  
27/ Rembrantas prie to, kad ... na pateiksiu gal labiau lietuviui suprantamą pvz.
jei man nepatinka serialas "Moterys meluoja geriau" (rodos taip vadinasi) ir aš noriu tai pasakyti, ar tai reikštų, kad aš turiu savo darbais įrodyti - pastatyti geresnį serialą, idant turėti pagrįstą teisę tai išreikšti savo nuomonę ar kritiką apie jį?
 
 
29. Tomas Černiševas    (2011 02 11 22:18)  
Taip, butent Ramunai, irodykyte savo darbais ir konceptualumo suvokimu.
Aisku savo teise isreiksti nuomoneJus turite, bet ta jusu nuomone pavercia Jus i diletanta, kuris tik moka paniurzgeti ir profaniskai pakomentuoti.
As gi minejau pataukshti gali kiekvienas, o subrandinti ir suorganizuoti paroda - ne.

 
 
30. Saulius Arlauskas    (2011 02 11 23:14)  
28/ Nuomone yra gerai. Bet truksta platesnio poziurio... Gal neaktualu paciam ir negvildeni tokiu temu. Yra toks dalykas, kad daugelis megeju stengiasi daryti fotkes, kad itiktu liaudziai. Buti ivertintam labai svarbu ir jei taip nutinka, jautiesi super. O sita paroda kitokia tiesiog.
 
 
31. arkanoidas    (2011 02 11 23:21)  
29. Įdomu, ar autorė turėjo dar kokį nors nuopelną - apart knygų papiguškės ir Mindaugo puslapio, ir to bičiulių almanacho, kur dar ???? Europoje, Rusijoje, Lenkijoje, Nors kokioje Zimbabvėje - ji laimėjo kokią prizinę vietą, kokį nors grantą ????
Na nelygink Evelinos ir ypač Ramūno lygių su tos mergaitės užfiksuotų turiniu.
Pats elgiesi kaip profanas.
 
 
32. Tomas Černiševas    (2011 02 11 23:33)  
>31 matosi, kad pasistengete ir susikaupes sugebejote parasyti puiku komentara, aciu.

As ir esu pats tikriausias profanas, kam tas "kaip profanas", Be to galiu, Jus, patikinti, gerb. arkanoidai, kad parodos autores skonio supratimas kol kas yra zymiai aukstesnio lygio negu Evelinos, Ramuno ir arkanoido kartu sudejus.
 
 
33. Ramūnas Blavaščiūnas    (2011 02 11 23:34)  
Aš, žinoma, dėkingas už dėmesį mano personai ir mano "ką geriau turėčiau daryti/kam ką įrodinėti ir kokio platumo požiūrius pateikti" nusakymui. Bet gal susiprastinkite, šioje skiltyje, iki Martos darbų.
 
 
34. Tomas Černiševas    (2011 02 11 23:43)  
Kadangi jus nieko nezinote apie Marta, as jums pasakysiu, kad jos darbai yra auksto lygio.
 
 
35. Ramūnas Blavaščiūnas    (2011 02 11 23:58)  
34/ OK. Dabar mes žinome tavo nuomonę, bet kadangi mes nieko nežinome apie Martą, papasakok mums apie ją.
 
 
36. Saulius Arlauskas    (2011 02 12 10:39)  
Belieka google pasinaudoti, pabandykit.
 
 
37. Tomas Černiševas    (2011 02 12 16:16)  
>35
Pasinaudokite Sauliaus patarimu, Ramunai.
 
 
38. Nerijus Slesariūnas    (2011 02 12 21:12)  
paziurejau paroda ...
nuosekliai, isamiai, ramiai .
apibendrinant ;
cia yra svarbiausias pats faktas, paroda ivyko , o tai svarbiausia.
Pacios parodos ideja, yra nukreipta,pries spalvomis persmelkta pasaulio marguma.
Autore zvelgdama i aplinka pabrezia paprastuma, apie kuri dabar mazai , kas kalba.
Drasiai sakau retam is , bent kiek ismananciu fotografija, bei fotoaparato nustatymo galimybes, tikrai nekiltu mintis surengti tokia paroda.
Kiekvienas cia esantis fotografas , neabejoju , tikrai turi nemaza pc atminties dali prikimsta panasiomis fotografijomis ar netgi patalpines i Recycle bin archyva.
Fotografe tiesiog lauzo suformuota ''adatos tikslumo'' ypatigos raiskos ir aiskios minties perteikomo buda.
Sie autores darbai, tai laisvo zmogaus poziuris i ja supancia aplinka, ji pro obkaktyvo stikla zvelgia paprastai , be jokios itampos , be ''horizonto linijos'' ar aiskaus'' fokuso'' pasaldindama kasdienybe ivairiais spalvu tonais.
sios parodos fotografijos nera nebylios , jos kalba apie mus , apie musu kasdienybe apie paprastumo dziaugsma, kuri neretas prarado.
Prarado , nes pastebejau kad ilgas obkjaktyvas neleidzia matyti tai, kas vyksta cia ir dabar.
'' ieskojau laimes svetur, kai supratau , kad ji man po kojom''

sios parodos pagrindine svarba- isbaigtumas, nes ji ivyko.
Si Martos ideja ir jos igyvendinimas , geras pavyzdys , kiekvienam is musu.

 
 
39.    (2011 02 12 22:49)  
Pažiūrėjau parodą, išklausiau autorės pristatymo. Norėčiau išsakyti keletą minčių, kilusių perskaičius komentarus. Visų pirma apie Rembrandtą - žinoma, Ramūnai, nebūtina juo būti, kad kritikuotum, gali būti M. Duchamp ar K. Malevičiumi... O jei rimtai, tai kad galėtum vertinti, tikrai nebūtina įrodyti tai savo parodomis, gali tai padaryti meno kritikos straipsniais, knygomis, moksliniais laipsniais ar dar kokiais būdais, kalbančiais apie kvalifikaciją. Kita kritika lieka ta, kurią mes išsakome kolegoms draugiškai, nepretenduodami į teisėjus. Pristatymas tikrai pakankamai aiškus, net per daug, gal truputį su ironija, tačiau kad autorei "sunkiai susiriša žodžiai", "pati sau prieštarauja" gali pamanyti tik tas, kurį itin traukė miegoti. Vis norėjau pasakyti savo pastabas apie konceptus (nemaišykite su konceptualizmu :) - renesanso menininkai taip pat turėjo savo idėjas (konceptą)- nuogo kūno grožis, žmogaus išaukštinimas, tačiau apie tai moko mokykloje, todėl kartais priimame pagal nutylėjimą idėjas meno kūriniuose, kurios kadaise oi kiek diskusijų kėlė, bet esmė paprasta - idėjos, arba kaip dabar sakoma konceptai buvo. Kitas momentas - tuomet jie buvo labiau visuotiniai, dabar gyvename individualizmo amžiuje, taigi, jie irgi daugiau asmeniniai, gal todėl tenka daugiau aiškinti. Modernizmas nešė formos išlaisvinimo ir ekperimento vėliavas, tačiau tai irgi buvo konceptai. Manote impresionizmas buvo tik gražūs paveikslėliai? Jie rėmėsi atradimais apie šviesą, kad ši sudaryta iš visų spalvų, o juodos spalvos tiesiog nėra, arba tai yra šviesos nebuvimas, kas išlaisvino spalvą. Taigi, menas tiesiog negali egzistuoti be idėjos, nes jo paskirtis parodyti kitokį/naują pasaulio matymą, o ne kurti puošnius paveiksliukus, kitaip lieka tik taikomuoju. Dar keistas pasirodė pasvarstymas, kad jei konceptas gimsta vėliau už fotografijas (nors autorė sakė gerokai kitaip), tai yra "iš šūdo spaudimas vaško". Kas gi pasakė, kaip turi būti kuriamas menas? Yra sintezė, yra preparavimo ir daugybė kitų būdų, ar viskas turi būti vienodai? Kas pasakė, kad menas turi būti suvokiamas visiems? A, prisiminiau, vienas žmogus tikrai taip sakė. Jį vadino Leninu. Gal laikas atsikratyti tų sovietinių stereotipų? Rakauskas - grandas. Gal todėl taip suprantamas, kad atėjęs iš sovietmečio, kur menas turėjo būt suprantamas liaudžiai? Mes gi iš kito laikmečio, kiek galima jį pamėgdžioti? Galime nenaudoti Facebooko, apsieiti be interneto, nes sudėtinga... Tačiau dauguma greit įsisaviname naujoves, jomis džiaugiamės. Gaila, kai žmonės, turintys ambicijų tapti menininkais, garsiai sako "neturiu laiko žiūrėti". Visada yra besididžiuojančių savo neišprusimu, apsileidimu - "geriu ir gersiu, ką jūs man padarysit". Galimas ir toks gyvenimas, kodėl ne. Dažnai tenka girdėti tą patį apie klasikus - nesuprantu aš to Malevičiaus/Picasso/Sezano - patepliota ir viskas, negražu. Apie klaiskos koncertus - nesuprantu aš tokios muzikos, nuobodu, vos neužmigau. Tai kokią tada supranti? Na vat .... yra gerai (čia galite įrašyti bet ką). galima ir likti su savo siauru požiūriu, nesidomint, kas vyksta šiuolaikiniame pasaulyje, kokia dabar filosofija, menas, literatūra. galime ir su Leninu likti :) Ilgas gavosi šis komentaras, matyt, vėl bus iš tų dalykų, kurių "nėra laiko" skaityti :) Ką gi, saldžių sapnų tiems, kam norisi tik pamiegoti...
 
 
40. Andrius Elsbergas    (2011 02 13 00:06)  
Užbėgdamas už akių prisipažįstu esąs toli iki autorės ir dėl to beveik neturįs teisės į kritišką žodį. Dar kartą už išsišokimą atsiprašau. Aiškaus teksto pasiruošęs nesu, bandau improvizuoti.
Man paprastai sukelia simpatiją visokie drąsūs pasitaškymai vyraujančios, populiarios, statistiniam vidurkiui priimtinos kultūros adresu. Patinka šūkiai, beprotiški manifestai, žibančios akys ir plakančios širdys. Kietai suspaustas kumštis į stalą. Dėžė dinamito po laiptais. Degtukai kišenėje. Idėja fiks.
Patinka nemiga ir kankinantis karštligiškas sprendimo ieškojimas. Pasirinkimas, klaida. Grįžimas atgal ir vėl iš naujo viskas. Nuo pradžių, nežiūrint ,kad jau pamestas skaičius kiek jau kartų tas vėl.
Logika, išskaičiavimas - ne draugai šitam rate. Kitaip negu koks nuoširdumas.
Gyvenu panašiai, kaip ir dauguma aplinkui. Turiu pareigų, darbų, reikalų. Turiu pomėgių, o į kai ką žiūriu kritiškai. Turiu įvairiai išreikštų konfliktų su aplinka, kas pareikalauja visokių, tame tarpe intelektualinių pastangų ieškant kompromiso. Pačiam, tik savo patirtimis remiantis, rasti būdus, kelius būtų nelengva. Tenka stebėti aplinką, analizuoti, modeliuoti. Tai suformuoja tam tikras pažiūras ir nusistatymus.
Tokiame tatai eteryje atsiduria autorės paroda. Peržiūrėjau nuotraukas, perklausiau tekstą, renku žodžius mandagiam komentarui (atsiprašymas „jei kas ne taip“ jau buvo).
Nuotraukos be teksto intrigavo, nors nei klausimus uždavė, nei į juos atsakinėjo. Tekstas turėjo neaiškumus panaikinti, ką autorė pasisakymo pabaigoje ir pabrėžė. Deja, priminė tik pirmakursio per pirmas peržiūras bandymą išsukt uodegą nuo skolos. Kelios patrupintos abejotino aktualumo įdomybės, neapsiverčia liežuvis - „fotografijų“ pavidale. Jokio fotošopo. Gal autorė, labai gali būti, nepretendavo į „fotografiją“. Dar yra, kaip sako juodaakės menotyrininkės, vizualieji ar tarpdisciplininiai menai. Aukštasis pilotažas, kosmosas, vienžo.
Man, kvailiui, labiausiai įstrigo feministinė ašarėlė Žemaitės klausimu. Paguoda - euro įvedimas ištaisys klaidą – ant pinigų turėsim lygų skaičių lietuvių vyrų ir moterų - po nulį.
Reziume – paroda rimtas dalykas, kelnės tebūnie po kantu, marškiniai išlyginti, o batuose atsispindėti dangus.
PACE
 
 
41. skarbonke    (2011 02 13 14:51)  
39/ atradau laiko paskaityt, bet vis tiek lieku prie minties, kad su artimaisiais išskanautas bambalis gero aukštaitiško alaus duotuoju atveju yr vertingesnė laiko deginimo priemonė nei pusvalandis žiūrint parodos paaiškinimą (kokioj kompanijoj tas bevyktų).
p.s. ir joo, savo neišprusimo nesigėdiju, ko gero todėl, kad esu neišprusęs :D
 
 
42. nasicomy    (2011 02 14 20:47)  
dekui, siandien suzinojau apie Romualda Rakauska!
 
 
43. Mindaugas Jarockis    (2011 02 15 23:50)  
Sunku vertinti šitą parodą be sarkazmo.
 
 
44. Tomas Nojus    (2011 03 06 17:37)  
a.jeigu daug rasysiu, darysiu reklama ir sureiksminsiu...neverta kalbu, diskusiju ir ivardinimo menas.
 
 
45. darko marko    (2011 03 15 19:11)  
Man asmeniškai - tragedija, bet čia mano nuomonė :) ta prasme ir neįdomu, buitiška ir pan.

taip apsivalgius ko nors kas sukelia haliucinacijas gal ir būtų efektas, o dabar esant sveiko proto, niekaip. nekabina. jokio potencialo.
 
 
46. Andrius    (2011 05 08 18:15)  
Afigienos nuotraukos! Norėtūsi kad tie, kurie kaupia tokias gigabaitais savo trash archyvuose dažniau jas įmestu į fotokūdrą, gal taip atsirastų atsvara didžiajai "vestuvinių" ir "meninių" "dead frame'ų" masei.
 
 
47. Rita Gude    (2011 06 18 16:29)  
Dabar suprantu ką turėjo omenyje Veiverytė.
 
 

Piešiniai ir kita
Taškai: 0
Vidurkis: 4.00
Vertino vartotojų:   2
Žiūrėta kartų:   2606
Share

Balsų pasiskirstymas:
. 3 3.5 4 4.5 5
00000
10000
0000 1
(balsai vėluoja viena para)