Ankstesnė fotografija Autoriaus fotografijos      
Jonas Aleksiejus
be pavadinimo
Simetriska patalpa,kurio centre idetas dvipusis veidrodis,dvi vienodos gamybos kedes pastatitos viena priesais kita vienodu atstumu nuo veidrodzio,veidrodis sukure kedes atvaizda ten pat kur yra tikra kita kede. tai kuri yra tikra kede?
Dviem zmonem atsisedus vienas pries kita matomas kuno pasikeitimas,zmogus veidrodyje mato savo kuna bet kito zmogaus veida nes veidrodis tokio aukscio kad atsispindetu tik kunas ir matytusi priesais sedincio veidas.

 
1. Vytautas Vitkauskas    (2009 11 06 20:21)  
Idėja labai liux!!! Dėl aprašymo, gal reiktų kažkaip subtiliau, lengviau, be tiekos detalių. Uoga! Beje, dar paeksperimentuočiau su juoda-balta :)
 
 
2. Jurgita    (2009 11 06 20:46)  
Idomiai +
 
 
3. arkanoidas    (2009 11 06 21:02)  
Labai gerai --bet juodai baltą .
 
 
4. RaBė(RaSa)    (2009 11 06 21:15)  
Įdomiai čia išties+
 
 
5. .    (2009 11 07 01:17)  
+
 
 
6. Gytis Turčinskas    (2009 11 07 13:06)  
ideja liuks, bet ispildymas ne nelabai...gal reikeko zmones pasodint???
 
 
7. noes    (2009 11 07 20:57)  
idėja liux;) +
 
 
8. *Horsy*    (2009 11 20 18:31)  
Uoga
 
 
9. Antanas Kučinskas    (2009 12 11 15:08)  
Jonukai, neišradau nei dviračio, nei tavo fokuso neišsiaiškinau. Mėginau, bet nepavyko be paaiškinimo. Nors tiesą sakant vis tiek nesupratau.
Galėjai ant vienos ir pats atsisėsti...
 
 
10. Jonas Aleksiejus    (2009 12 11 22:19)  
tai tokius dalikus sunku pamatyti laikmenoj,cia ne foto ar vaizdo esme tai reikia pajusti,todel parasiau aprasima ,o ypatingiems pataisysiu foto. good luck.
 
 
11. Jonas Aleksiejus    (2010 05 10 10:58)  
http://www.7md.lt/lt/2009-05-01/daile_2/proverzis_nepastebetas.html

E. J.: Tikriausiai ir studentams, ir dėstytojams sunku perlaužti tą peržiūrinį nusiteikimą. Manau, iš jo ištrūko Jono Aleksejaus „Tas-pats“ ir Antano Stančiaus „Skaitmeninis panoptikumas“. „Tas-pats“ puikiai tiko skatinti visuomenės susidomėjimą akademija, veikė kaip tikras atrakcionas, keliantis nuotaiką, tik kažkodėl pamaniau, kad atsidūręs tokioje komerciškoje erdvėje jis neteko konceptualaus lygmens, nes krykštaujantys tėveliai ir vaikučiai, besifotografuojantys veidrodiniame vienas kito kūne, tikrai negvildeno savęs ir kito suvokimo.



D. G.: Sutinku, kad „Tas-pats“ prašyte prašėsi kitos erdvės, nes dabar jis tarsi prarado dalį rimtumo. Kita vertus, tas žaismingas, netikėtas žavesys, kai „gyvai“ sujungiamos dvi priešpriešinės erdvės ir tu gali pasimatuoti savo oponento galvą, išliko. Nors man šitas darbas pasirodė turįs ir kiek rimtesnių prasmių, ne tik „kelti nuotaiką“, jis aplink save sukuria gana platų interpretacijų lauką. Dvipusis veidrodis - galutinis taškas, kvadratas. Čia atsiranda ir panašumas su Antano Stančiaus „Skaitmeniniu panoptikumu“. Ekspozicijos erdvėje pagal panoptikumo modelį išdėliotos vaizdo kameros, kurių tiesiogiai transliuojami stebėtojo (šiuo atveju ir veikėjo) atvaizdai sujungti videoprojekcijoje, tarsi sukuria tokią terpę, kurioje žmogus turi pasijusti stebimas visa reginčios akies. Ji, kaip ir instaliacijos „Tas-pats“ veidrodis, yra kažkoks ir galutinis, ir pradinis taškas, juodoji skylė, į kurią viskas susiveda. Atrodo, kad „Skaitmeninio panoptikumo“ kontrolė peržengia ir laiko ribas. Skaitmeninių technologijų panaudojimas savo ruožtu darbui suteikia ir futuristinio atspalvio, žymi savotišką priklausomybę ar kažkokią grėsmingą globalią nuojautą, kad mes tapome skaitmeninio panoptikumo, kurį patys sukūrėme, įkaitais.
 
 

Pelkė (Kita)
2009 10 26 19:41
Uogos: 40
Musmirės: 4
Viso balų:   36
Žiūrėta kartų:   3389

Balsų pasiskirstymas:
. 3 3.5 4 4.5 5
00000
00000
0000 0
(balsai vėluoja viena para)







       
Autoriaus darbai