|
|
|
|
| | |
|
Linas T.
2009 11 27 19:36
Klausimas paprastas, ar yra pateisinamas dalykas - fotografijų koregavimas. Nekalbų apie w/b balansą ir RAW plėtinio galimybes pareguliuoti spalvas. Turiu galvoje žmogaus veido koregavimai, peizažų "nereikalingų" detalių pašalinimas ir t.t. Taigi, laukiama jūsų nuomonė klausimais:
Ar nuotraukų koregavimą galima vadinti fotografija?
Šiuolaikinis geras fotografas privalo mokėti koreguoti nuotraukas?
Ar tikslas pateisina priemones (tai yra nesvarbu kaip sukurtas kadras, svarbiausia kaip jis pateiktas galutinai)?
Prie to paties galite pasakyti ir nuomonę, dėl tekstūrų uždėjimo ant fotografijų. Vis dėlto paskutiniuoju metu tai populiaru, ir sulaukia gerų vertinimų. Pvz net paprasta lauko lempa su uždėta tekstūta jau buvo vertinamą kaip geras kadras.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
skarbonke
2009 11 27 19:54
ieškai sliekų asfalte, taip pat sėkmingai fotožopindavom prie didintuvo sedėdami, tik įrankiai gal kiek archaiškesni buvo, tėma be perspektyvos.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Kęstutis Šimatonis
2009 11 27 19:58
ar pateisinama iš viso fotografuoti ?
ar ne geriau kalti piešinius akmeniniu kaltuku uolose ?
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Linas T.
2009 11 27 19:58
skarbonke away rašo: | ieškai sliekų asfalte, taip pat sėkmingai fotožopindavom prie didintuvo sedėdami, tik įrankiai gal kiek archaiškesni buvo, tėma be perspektyvos. |
Busiu dekingas uz platesni nupasakojima kaip buvo anksciau, nes yra zmoniu (as esu vienas is tokiu), kuriems neteko susidurti su juostine fotografija, pradejo fotografija dometis skaitmenos laikais.
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
vykis
2009 11 27 21:22
Ar nuotraukų koregavimą galima vadinti fotografija?
taip
Šiuolaikinis geras fotografas privalo mokėti koreguoti nuotraukas?
taip
Ar tikslas pateisina priemones (tai yra nesvarbu kaip sukurtas kadras, svarbiausia kaip jis pateiktas galutinai)?
taip
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Arvydas Venclovas
2009 11 27 21:51
...egi jei jau domimasi fotografija,tai vertėtų paskaitinėt kokią knygą-vadovėlį apie tai (kad ir P.Karpavičiaus)...o ne tik skaitmenuko instrukciją...ten gan išsamiai ir su pavyzdžiais aprašyta,kas buvo iki PS...
...tikrai atrasi daug indomybių...pamatysi,kad PS "stebuklai" turi gilias šaknis...
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
|
|
| | |
|
2009 11 27 23:26
Fotografiju koregavimo fotosopu ar kita programa rezultatai, tik dar karta pademonstruoja fotografo isprusima vaizdo kurimo srityje. Jei patvarkius fotografija ziurovas atkreipia demesi i fotosopo rezultatus, o ne i pacia fotografija, vadinasi persistengta ir dar reikia daug lavintis, mokytis, dometis. Skaitmeniniu fotografiju koregavimas, toks kaip LENGVAS kontrasto, spalvos pataisymas, padeginimas ar pasviesinimas yra netgi butini, ir cia fotografas taip pat parodo savo vaizdo estetikos brandos lygi. Dar daug kas priklauso nuo to kokiame zanre dirbi: Dokumentikoje, reportaze, fotozurnalistikoje realiai fotografijos tvarkomos itin minimaliai, arba visai ne, o apie veido koregavimus, net geriau ir negalvoti. Tuo tarpu grynai menines intencijos peizazo zanre galima siek tiek daugiau, net kartais galima ir smulkia detale pasalinti, jei tikrai gadina kompozicija, bet ir cia butu geriau islikti saziningu ir nieko nesalinti kompiuterine programa. Glamurineje, mados fotografijoje galimos nedideles korekcijos, bet cia gero visazisto, stilisto fotosopas tikrai nepakeis, ir profesionaliu fotosesiju tikrai nereikia kazkaip tai stipriai "gerinti" fotosopu. Jei norisi fotosopu viska keisti, taisyti, gerinti reiketu pagalvoti apie perejima i tapyba arba fotografiniu manipuliaciju zanra, kurio negalima maisyti su fotografija, nes manipuliacijos jau is viso nera fotografija. Fotografija, ir net fotoaparatai, nuo pat ju atsiradimo is esmes nesikeite (keitesi tik formos, bet ne principas), todel ir siais laikais, tarp rimtai dirbanciu meistru, samoningai ar nesamoningai, yra laikomasi fotografijos istaku. Vienas pagrindiniu fotografijos bruozu, kuris skiria ja nuo kitu menu, yra jos dokumentalumas, todel gera menine fotografija visada balansuoja tarp vaizduotes ir dokumentalumo, ir jei perlenkiama i viena ar i kita puse - tas balansas suardomas ir tada siame mene vargu ar ka vertingo isgausim. Tada atsiranda kiti menai, kurie tiek vienu, tiek kitu atveju yra gerokai pranasesni uz fotografija. Mylekim fotografija tokia, kokia ji yra, o jei ji mus per daug riboja ir nesugebam, tik jos pagalba, sukurti tikro fotografijos meno, tada yra pilna kitu meno sriciu, kurios tikrai gali daug labiau tikti ir atitikti... Fotografijoje, ypac pastaruoju metu, per daug atsitiktiniu zmoniu:))
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
| | |
|
Linas T.
2009 11 27 23:39
Arvydas Venclovas rašo: | ...egi jei jau domimasi fotografija,tai vertėtų paskaitinėt kokią knygą-vadovėlį apie tai (kad ir P.Karpavičiaus)...o ne tik skaitmenuko instrukciją...ten gan išsamiai ir su pavyzdžiais aprašyta,kas buvo iki PS...
...tikrai atrasi daug indomybių...pamatysi,kad PS "stebuklai" turi gilias šaknis... |
Kaip tik neseniai ja gavau ir tik ieskau progos prisesti ir paskaityt, nes nepirmas zmogus rekomendavo sia knyga, kaip gera fotografijos pradininka lietuviu kalba =]
» Atsakyti
»
|
|
|
| | |
|
|
Reikia prisijungti norint parašyti atsakymą
|
|
|
|
|
|
|
| | |
|