|
|
|
Ar tik ne vingiai prie Balbieriškio ?
|
2012 11 18 14:38 |
|
|
|
Puiki nuotaika, vieta ir žmonės. Aš tik kadruočiau kitaip, palikdamas mažiau aplinkos.
|
2011 07 27 13:59 |
|
|
|
Lietuviškas samurajus....
|
2011 01 16 19:34 |
|
|
|
/16 pritariu, labai "sveria" apatinė karė nuotraukos dalis, trūksta "paraščių" arba bent daugiau erdvės dešinėje viršuje. O šiaip tai viskas čiki ;)
|
2010 10 13 14:18 |
|
|
|
Žinoma, pasiteisinimas menkas, bet po ranka tebuvo telefonas, pats buvau laive, tad tiek techninės kokybės, tiek kompozicijos nelabai galėjau įtakoti.
|
2010 10 07 10:02 |
|
|
|
10/- nesijaudink, neaukštai kritau ir ant šieno ;), galva sveika ;)
|
2010 09 21 13:52 |
|
|
|
Žvilgsnio kryptis "prašosi" į apačią. Ir "portrait" formato norisi...
|
2010 09 21 13:07 |
|
|
|
O jeigu taip http://fotokudra.lt/img.php?img=362221&nav=aut&page= ?
|
2010 09 20 13:42 |
|
|
|
O jeigu taip - http://fotokudra.lt/img.php?img=358068&nav=autm&page= ?
|
2010 08 30 09:39 |
|
|
|
Turbūt Sarapiniškių apylinkės ?
|
2010 08 27 09:23 |
|
|
|
Beveik "juostelės efektas". Gražu.
|
2010 07 16 22:21 |
|
|
|
Septinta patiko, tik veidas perkaltas su blykste.
|
2010 07 08 15:32 |
|
|
|
Septinta patiko, tik veidas perkaltas su blykste.
|
2010 07 08 15:30 |
|
|
|
Evelina, nukreipk objektyvą nuo savęs ;). Jau laikas ;), laikas padaryti kūrybinę pertrauką nuo autoportretų. Sutinku, kad tai įdomi ir neką nelengvesnė fotografijos srovė. Na dar ir su modeliu lengva susitarti ;).
Tačiau pasaulis didelis ir gražus, linkiu ir juo pasidžiaugti ;)
|
2010 07 06 19:59 |
|
|
|
Palik kitąkart rankas ir kojas. Arba jau "pjauk" daugiau.
|
2010 07 01 08:19 |
|
|
|
Šių debesų (pa)stebėtojai turi savo kampelį internete - http://www.kersland.plus.com/
|
2010 06 28 15:51 |
|
|
|
Eime, kolega, švęsti ;), man irgi šiąnakt pasisekė - http://fotokudra.lt/img.php?img=344381&nav=aut&page= . Gera kartais nemiegoti :D
|
2010 06 28 00:41 |
|
|
|
Ar tik nebūsi pagavęs http://en.wikipedia.org/wiki/Noctilucent_cloud ?
|
2010 06 27 21:31 |
|
|
|
Spaudžia!
|
2010 06 24 18:31 |
|
|
|
Laisvė ? ;)
|
2010 06 24 18:31 |
|
|
|
P.S.: Spalvos nerealios ;)
|
2010 06 22 15:05 |
|
|
|
Galima biskelį pakritikuoti ? :D
Tuoj būsiu apšauktas "crop'o apaštalu", bet jei darbštuolė bitė yra kompozicijos ašis, tai gal reikia jos daugiau palikti ?.... Padarykite eksperimentą - atsidarę šią foto natūralaus dydžio ir atsitraukę 1,5-2 m bitę sunkiai įžiūrėsite.
Aš palikčiau taip, bet tai tik mano nuomonė ;), gyvenkime draugiškai ir taikiai ;)
http://fotokudra.lt/img.php?img=343347&nav=autm&page=
|
2010 06 22 15:04 |
|
|
|
Gyčiui ir Simonai - neįsižeiskite dėl kritikos, aš juk nesakiau, kad blogas kadras :)
Jis man atrodo nebaigtas. Nebaigtas tvarkyti. Tokia mano asmeninė nuomonė. Gal ir per daug pasiūliau nukirpti, bet manau, kad tie "labai reikalingi miesto atributai" blaško.
Pritariu ir Arkanoidui, kad galima spjauti į komentarus. Tai irgi būdas ir požiūris. Tačiau.... man tėvai ir vyresni draugai sakydavo, kad tam, kad galėtum taisykles laužyti, pirmiausia jas reikia gerai išmokti taikyti. Labai nuoširdžiai ir draugiškai siūlau paskaityti А. Дегтярев, “Фотокомпозиция: Средства. Формы. Приемы”, ankstyvąsias Kuzminų knygeles. Geriau už visokias "Skaitmenines fotorgafijas", "Moters fotografijas".
Jei pažiūrėsit į mano profilį šedevrų nepamatysit ir teisėtai galit reikalauti manęs užsičiaupti ;). Pasistengsiu labai netrukdyti ;)
|
2010 06 21 20:55 |
|
|
|
"Šonai" ir detalės jose blaško. Siūlyčiau taip, žinoma pavadinimas tada irgi kitas reikalingas :)
http://fotokudra.lt/img.php?img=343070&nav=autm&page=
|
2010 06 21 08:26 |
|
|
|
O jei taip ?
http://fotokudra.lt/img.php?img=340689&nav=autm&page=
|
2010 06 10 20:35 |
|
|
|
O kaip originalas atrodo ? Be specefektų..
|
2010 06 01 14:02 |
|
|
|
Kadetai gal ryškesni galėtų būti... Jų susidomėjimas būtų ryškesnis...
|
2010 05 31 08:45 |
|
|
|
P.S.: pavyzdžiui taip http://fotokudra.lt/img.php?img=336458&nav=aut&page=
|
2010 05 26 08:24 |
|
|
|
/3, bet iš tavo nuotraukos niekaip nesimato, kad TAU buvo ŽIAURIAI šalta ;). Vienas iš prastesnių variantų, kai autorius pavadinimu bando "pavaizduoti" kažką, o vaizdas tam prieštarauja. Kadangi fotografija priklauso vaidzuojamąjam menui, tai ir "kalbėti turi vaizdas" ;) . Pavadinimas neturėtų "peštis" su vaizdu.
|
2010 05 26 08:20 |
|
|
|
/22, pritariu dėl kompozicijos. Labiau akcentuočiau modelį, aplinkos palikdamas tik tiek, kad būtų pakankamai aiškus kontekstas.
|
2010 05 26 08:13 |
|
|
|
Ir vėsos nėra - rausva, raudona asocijuojasi su šiluma. "Degantis dangus" :D
|
2010 05 25 11:00 |
|
|
|
Puikiai, tik gal tarpelių nereikėjo palikti tarp nuotraukų.
|
2010 05 19 10:46 |
|
|
|
16/ Aš tiesiog naudojuosi žmogaus teisių ir konstitucijos man duota privilegija turėti savo nuomonę, požiūrį ir visa tai taikiai, su pagarba kitiems reikšti :D . Aš autoriaus, atrodo, nepasmerkiau, kad jis mato kitaip. O "prastesnis", "geresnis" - visa tai juk taip subjektyvu ;). Pvz., ponas Degteriovas sakytų, kad per daug erdvės ir per maži "objektai" - blaško. Aš jam pritarčiau. Bet vėlgi - nuomonės, skoniai...
Taika ir ramybė geros valios žmonėms!
|
2010 05 13 09:21 |
|
|
|
O jei taip ?
http://fotokudra.lt/img.php?img=333519&nav=autm&page=
|
2010 05 13 08:50 |
|
|
|
Ugne, o jei taip http://fotokudra.lt/img.php?img=331519&nav=autm&page= ?
|
2010 05 05 16:22 |
|
|
|
Cia jau 'vedimas uz rankos', o turetu veikti ziurovo intuicija, vedama kompozicijos vingrybiu, bet ne foto autoriaus 'pritempimo' ;)
|
2010 04 28 23:26 |
|
|
|
Kompozicija ir kryptis sako priešingai - išeina ;)
|
2010 04 28 15:57 |
|
|
|
Gitarą ir muzikanto kairę ranką gal reikėjo kadre palikti...
|
2010 04 22 08:24 |
|
|
|
Daugiau žiedo norėčiau ir mažiau lapų/vandens. Ale visvien uoga ;)
|
2010 04 21 16:05 |
|
|
|
IMHO, perspausta su odos lyginimu.
|
2010 04 21 16:03 |
|
|
|
/13 aš irgi prieš ;). Tik mane čia šiek tiek perkalbėjo: a) nuotrauka iš foroaparato - jau "pešinys", nes interpoliacija tau JAU prikuria daug "neesančių", "trūkstamų" taškų; b) minimalios korekcijos (crop, levels, curves, unsharp mask) padeda parodyti norėtą pasiekti rezultatą, tokį rezultatą, kokio nepavyko mugtuko paspaudimo momentu pasiekti. Aišku, galima sakyti "kaip pavyko - taip" arba "iš kur tu žinai, kaip autorius norėjo ?". Nežinau, bet grynai iš savo taško, iš savo suvokimo žiūrėdamas norėčiau kitokios kompozicijos (daugiau pelėdų), šiek tiek šviesesnės ir kontrastingesnės nuotraukos ir vos vos daugiau aštrumo (IMHO, buvo per tamsu, sudrebėjo). Tokio rezultato būčiau siekęs aš pats, o jei čiut truktų iki jo - pataisyčiau su GIMP'u.
|
2010 04 12 13:59 |
|
|
|
O jei taip ?
http://fotokudra.lt/img.php?img=325242&nav=autm&page=
|
2010 04 12 08:30 |
|
|
|
Spalvas reikėtų čiut patvarkyti (žalios visur perdaug ?), kontrastą ir kompozicijoje palikus tik pačią lentyną su "turiniu" būtų liuks. O dabar tik gerai :)
|
2010 03 03 14:40 |
|
|
|
Galvojau, kad susilaikysiu, bet tiek to, pasakysiu:
dedantiems musmires be komentarų - EIKIT ŠIKT :D . O jei nepatinka mano atvirumas - EIKIT TEN PAT ;) .
P.S.: taika ir ramybė geros valios žmonėms.
|
2010 02 28 17:20 |
|
|
|
Šešėliai ant nugaros blaško. Iki damos dar "druskos" ar "čili" trūksta :)
|
2010 02 24 09:39 |
|
|
|
O jeigu taip ?
http://fotokudra.lt/img.php?img=313242&nav=autm&page=
|
2010 02 23 09:18 |
|
|
|
Šviestuvo mažoka ;)
|
2010 02 23 09:10 |
|
|
|
norėtųsi stambesnio plano
|
2010 02 11 08:30 |
|
|
|
liuks, tik jei žmonės kadre būtų aukščiau
|
2010 02 11 08:27 |
|
|
|
Mano akiai perdaug erdvės iš dešinės, ten vis taikosi žvilgsnis pabėgti, nepaisant patrauklaus modelio ;)
|
2010 02 08 15:15 |
|
|
|
Na čia ne mano darbas ;), aš autoriui tik pasiūliau kitokią kompoziciją, kurią čia padėjau.
|
2010 02 03 13:26 |
|
|
|
Puikiai pavyko "užsaldyti" judesį, veiksmą.
|
2010 02 01 09:23 |
|
|
|
Gaila, kad ryškumo gylis nesiekia artimesnių ir tolimesnių akmenų....
|
2010 01 21 15:16 |
|
|
|
Ar merginos dešinėje vardas Jurga ?
|
2010 01 09 14:53 |
|
|
|
> Лучше гор могут быть только горы..
"...на которых ещё не бывал, на которых ещё не бывал..."
|
2009 12 17 09:35 |
|
|
|
Gal galima būtų pamatyti originalų variantą.
|
2009 12 11 09:01 |
|
|
|
Nekankinkit, prašau..... :D
|
2009 12 03 22:35 |
|
|
|
Gal kas prie musmirės kokį komentarą parašytų ?... Gi būtų nuoroda, ką taisyti reikia...
|
2009 12 03 08:36 |
|
|
|
Gaila, kad pėdos pabėgo...
|
2009 12 02 20:51 |
|
|
|
O jeigu taip ? http://fotokudra.lt/img.php?img=289378&nav=aut&page=
|
2009 11 26 10:53 |
|
|
|
Galiu, žinoma, klysti, bet pagal nuotraukos pavadinimą ir dziedulio veido bruožus, manau jį esu matęs Daugų apylinkėse. Ar taip galėjo būti ?
|
2009 11 18 09:28 |
|
|
|
P.S.: pasiūlyta kompozicija yra tik idėja ;)
|
2009 11 14 21:48 |
|
|
|
Siūlyčiau kitokią komoziciją - http://fotokudra.lt/img.php?img=285825&nav=aut&page= . Iš pavadinimo suprantu, kad modelio jausmai, ji pati yra pirmas planas ir akcentas, kompoczicinis centras. Pašto dėžutės tik "uždaro" kompoziciją, užbaigia kontekstą, sukuria antrąjį planą ir atsvarą.
|
2009 11 14 21:48 |
|
|
|
Milda, papudruok savo modelių kaktas - blizga ;). Arba kitaip apšviesk.
|
2009 11 13 12:38 |
|
|
|
Trūksta apačios.
|
2009 11 13 12:36 |
|
|
|
O jei taip vertikalus (portrait) formatas ?
|
2009 11 02 09:15 |
|
|
|
Norėtųsi didesnio ryškumo gylio, kad ir medžiai į fokusą papultų...
|
2009 10 15 13:40 |
|
|
|
3/ Pritariu dėl žemesnio fotografavimo taško.
|
2009 10 15 13:10 |
|
|
|
Juvelyras tas voras ;)
|
2009 10 14 11:08 |
|
|
|
Gaila, per mažas ryškumo gylis....
|
2009 09 30 14:34 |
|
|
|
paskutinė - superinė
|
2009 09 29 14:14 |
|
|
|
paskutinė - superinė
|
2009 09 29 14:01 |
|
|
|
Kodėl rudeninė ?
|
2009 09 27 16:45 |
|
|
|
Replika į norą be korekcijų ;) - taip to reikia siekti, bet jei nepavyksta užfiksuoti kas norėta, tai saikingos korekcijos netrukdo, jos kaip tik padeda perduoti idėją, vaizdą. O kai "įvaldysi" techniką, tai korekcijos "nukris" savaime ;)
|
2009 09 21 17:07 |
|
|
|
Siūlau tokias korekcijas (http://fotokudra.lt/img.php?img=269162&nav=autm&page=):
1. Su levels kilstelėti tamsių tonų lygį ir šiek tiek šviesių.
2. Su Curves pritaikyti švelnią kontrastų kreivę.
|
2009 09 21 14:01 |
|
|
|
tipinga -> tipiška ;), o gal tipinė ;). Ar čia rimas su kitu žodžiu apibūdinančiu iškilią moters krūtinę ;)
|
2009 09 20 20:01 |
|
|
|
Gera foto, tik norėtųsi "zoom'o", kad medžio faktūra matytųsi.
|
2009 09 18 14:30 |
|
|
|
Siūlyčiau labiau "apkirpti", kad voras labiau matytūsi.
|
2009 09 18 10:38 |
|
|
|
7 fotografija puiki.
|
2009 09 17 15:38 |
|
|
|
> Geriau už kalnus gali būti tik kalnai
"kuriuose dar nebuvai, kuriuose dar nebuvai..." (C) Владимир Высоцкий
|
2009 09 17 08:16 |
|
|
|
Norėtųsi gilesnio ryškumo...
|
2009 09 15 11:17 |
|
|
|
Kodėl rudeninis ?
|
2009 09 15 11:14 |
|
|
|
Trečioje "paslinkus" modelį į kairę būtų puiku.
|
2009 09 10 15:47 |
|
|
|
perminkštai
|
2009 09 08 08:12 |
|
|
|
Gal sakyčiau vaiką čiut įstrižai į kairę ir viršų reikėtų patraukti.... Bet šiaip labai puiku.
|
2009 08 28 08:28 |
|
|
|
Žvilgsnis nesmalsus, kačiukas (katė?) atrodo nusisukus. Jei nori, kad būtų smalsumo užuomina, rekėtų palikti erdvės prieš , dar geriau, kad būtų užuomina į ką jis(ji) žiūri, kad jo žvilgsniu būtų galima pasekti kurgi žiūrima.
|
2009 08 20 16:24 |
|
|
|
Geras ritmas.
|
2009 08 18 09:29 |
|
|
|
Well, it is tooo much, at least for me. Nothing personal, really. I like couple of your photographs of this girl, she is really beautiful. But it became sort of "too much and too often".
|
2009 08 16 22:33 |
|
|
|
1/ jei nesunku, gal galėtum savo kompozicijos varianto pavyzdį su šia foto. Būčiau dėkingas.
|
2009 08 15 10:45 |
|
|
|
Šokėjai svarbiausi, visi kiti antras planas. Man lieka šokio įspūdis ir tai, kad žiūrovų daug.
|
2009 08 13 16:01 |
|
|
|
Geras momentas pagautas, tik žiūrovų palikčiau max pora eilių, nes tie 3/5-daliai kažkaip blaško. Pats komponuočiau maždaug taip http://fotokudra.lt/img.php?img=256027 .
|
2009 08 13 13:20 |
|
|
|
1/ žiūrinčiajam tik 7 metai ;), jis kažkodėl Radžį geriau žino, nors ir AM dainų girdi ;)
|
2009 08 12 08:29 |
|
|
|
1/ man ir taip atrodė, norėjau kitų nuomonę išgirsti.
|
2009 08 06 12:17 |
|
|
|
Man asmeniškai kiek kitokia proporcija labiau skambėtų - porelę reikėtų arčiau prisišaukti ;) . Pliusas už (pa)matymą.
|
2009 07 26 19:05 |
|
|
|
Gaila nukirptos kojos...
|
2009 07 22 09:48 |
|
|
|
P.S.: beja, žmonės TIKRAI buvo rausvi - nudegė per dieną prie vandens.....
|
2009 07 21 08:37 |
|
|
|
15/ apie spalvas jau rašiau ir nesinori kartotis :), na gerai, paskutinį kartą ;) :
"spalvas specialiai palikau tokias, kokias jas "pamatė" juostelė ir vėliau skeneris"
|
2009 07 21 08:37 |
|
|
|
9/ ačiū, kad pastebėjai teigiamas reakcijas ;), be jų sunku mokytis.....
|
2009 07 20 22:01 |
|
|
|
6/ ačiū už pavyzdį, bet šiai nuotraukai man kairėje per tuščia būtų....
|
2009 07 20 21:53 |
|
|
|
4/ spalvas specialiai palikau tokias, kokias jas "pamatė" juostelė ir vėliau skeneris. Iš post procesinimo naudoju tik CROP/RESIZE/SHARP, retčiau keičiu kontrastą. Taigi, gautas vaizdas toks yra ne dėl tingumo.
5/ taip, Rolleicord V iš prigimties kvadratinis.
|
2009 07 20 21:52 |