Norint pamatyti visas detales, nuotraukos peržiūros metu paspauskite 'f' klavišą.
Requiem posovietiniam sapnui
Ši serija atsirado per apytikriai 8 metus. Kompozicijos įkūnija ryškiausius mano vaikystės ir paauglystės prisiminimus, sapnus, vizijas ir viltis, susijusias su posovietine realybe.
Fotomontažu susidomėjau vos susipažinęs su skaitmeninėmis vaizdo apdorojimo technologijomis. Domino galimybė jungti fotografinę medžiagą su ranka bei kompiuteriu atlikta grafika. Iš karto supratau, kad norėdamas sukurti profesionaliai atrodančias kompozicijas, turėsiu surinkti labai didelį fotoarchyvą. Tada ir pradėjau rimtai domėtis fotografija, mokytis fotografuoti ir rinkti medžiagą. Dirbau analogine aparatūra, daugiausia nespalvotai. Pats ryškinau negatyvus. Fotografija man tapo labai svarbi, nors tapti „tikru“ fotografu niekada nesiekiau. Mane domina vaizdų kūrimas, o ne technologija.
Šalia foto kūrybos taip pat tapau, eksperimentuoju su aerografija, koliažu. Labai domiuosi psichinio automatizmo fenomenu vaizduojamajame mene. Siurrealistų judėjimas ir jų teorijos susijusios su žmogaus psichologija, okultizmu ir dvasiniu misticizmu turėjo didelės įtakos šiuose darbuose vyraujančiai logikai. Kurdamas jaučiau artumą Magiškojo Realizmo stilistikai. Kinas, manau, taip pat turėjo didelės įtakos. Esu Andrejaus Tarkovskio, Deivido Linčo (Lynch) gerbėjas.
Dirbti prie serijos pradėjau 2009 metais. Kol kas ją sudaro 17 kompozicijų ir vis atsiranda naujų. 2010 metais trys darbai dalyvavo Lietuvos fotosąjungos konkurse „Debiutas“, kur buvo apdovanoti trečiosios vietos prizu. 2011 metais 11 atspaudų buvo parodyti parodoje „Fotomontažai” Vilniaus Fotografijos galerijoje. 2012 metų kovą paroda „Requiem for a Post-Soviet Dream“ buvo atidaryta Sheffield mieste Didžiojoje Britanijoje. 2012 metų gegužę keturi darbai dalyvavo Woolgather Art Prize konkurso finalininkų parodoje Leedse, Didžiojoje Britanijoje, kur užėmė antrąją vietą.
Augustinas Našlėnas „Vandenis”