Ankstesnė fotografija Autoriaus fotografijos    Sekanti fotografija  
A.L.
Žmogus be skafandro

Snaržas    (2013 01 31 00:11)  
man tai grazhus kadras, nieko ir komponavimas, TALMUDU neskaitau vien zho +3
 
 
1. Inga Griciutė    (2013 01 30 06:17)  
Kepurės raštus tai prie veido paderinęs ;)
+1
 
 
2. E. B.    (2013 01 30 08:27)  
persona įdomi, tik pavadinimo fotkės niekaip nesupratau, +
 
 
3. vikaras    (2013 01 30 09:44)  
..da nežinau biški-gal in miegiamas jamam...:)
 
 
4. Petras T.    (2013 01 30 10:18)  
navatnai pasidabinęs ..:)
 
 
5. A.L.    (2013 01 30 12:35)  
2/ Na, jei personažas būtų su skafandru, taip ir parašyčiau - kam man meluoti? ;))
-2
 
 
6. A.L.    (2013 01 30 12:38)  
1/ Kepurės raštai nebe prasmės - anie su prasme, juos galima, irgi ''skaityti"...
-2
 
 
7. E. B.    (2013 01 30 12:43)  
5/ užskaitau :))
 
 
8. A.S.    (2013 01 30 12:46)  
5
 
 
9. VaRom    (2013 01 30 14:05)  
paskutinis arijus? :)
 
 
10. A.L.    (2013 01 30 14:13)  
9/ Greičiausiai - bus kažkur apie Tibetą, sprendžiant iš "skelbimų" ant veido ;)
-2
 
 
11. seklys morka    (2013 01 30 16:51)  
9/ svastika daug senesnis simbolis už arijaus sąvoką :oP
+1
 
 
12. VaRom    (2013 01 30 17:50)  
11/o je, sekly morka? nu nezinau, kas cia senesnis arijaus savoka ar svastika:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aryan
 
 
13. A.L.    (2013 01 30 18:39)  
12/ Na, svastikos "motina" - saulės ženklas budistinės filosofijos kontekste:
http://www.religionfacts.com/hinduism/symbols/swastika.htm
Dažnais atvejais žmonių protai užinstaliuoti kaleidoskopinio mąstymo programa, pasekoje bet koks nacizmo (national socialism'o) simbolis, arba tik užuomina į temą, akimirksniu blokuoja protą, pasekoje lieka tik nuogas negatyvas (programos pasekmė) "Kaleidoskpinis mąstymas" - nesugebėjimas matyti daiktų plačiau, nes visa informacija, kurią priima smegenys, apdorojama tik labai siauram matymo diapozone...
 
 
14. Sau    (2013 01 30 21:04)  
fotke tikrai nebloga... o pavadinime - poziūris kaip vaiko ;))
+1
 
 
15. A.L.    (2013 01 30 21:14)  
15/ Kodėl kaip?
-2
 
 
16. Sau    (2013 01 30 22:29)  
noretum...:)
 
 
17. A.L.    (2013 01 30 22:35)  
16/ Pavadinime "požiūrio" nebūna. Gali būti metafora, arba alegorija apibendrinanti vaizdą platesne prasme. Kada protingas ir nekomlpeksuojantis žmogus kažko nesupranta - jis klausia klausimus, užuot daindamas oponentams įvardžius, gi tuo pačiu rodydamas savo nežabotą "vyriškumą"....;)
-3
 
 
18. VaRom    (2013 01 30 22:48)  
13/nusibodai su ta savo pamokslavimais kaleidoskopinio mąstymo programa, uzaugt laikas
 
 
19. VaRom    (2013 01 30 22:49)  
tarp kitko uz fotke 5
 
 
20. A.L.    (2013 01 30 22:58)  
18/ na, tai bandom. Yra trukdžių? Ar "nusibodo" - tik vienas paskutinis, lemiamas ir labai tradicinis "argumentas" diskusijos metu. Juk pats aną ir pradėjai, šiaip...?
-2
 
 
21. VaRom    (2013 01 30 23:16)  
20/ kazko tu cia nepagauni, A.L., naciai neturi nieko nendro su ariju savokos gimimu, prie ko cia tas tavo brukamas nacizmo (national socialism'o) simbolis????
 
 
22. A.L.    (2013 01 31 00:00)  
Brukamas? Manau, kad nebe. Žinių stoka nėra lengvinanti aplinkybė. Tiesiog įdomus tipažas, įdomus šriftas ant veido (gaila nesuprantamas), simboliai ant kepurės man priminė, jog Nacistinės Vokietijos gyvavimo laiku buvo įkurtas Tibeto reikalų institutas, buvo suorganizuotos kelios eksedicijos į Himalajus. Tiesiog, atsitiktinė fotografija ir atitinkamos asociacijos. Nesu tikras, kad čia ta erdvė, kurioje reikėtų apie tai diskutuoti, ypač jei nacizmo filosofijos žinių pradmenys (tarkim) prasideda holokaustu ir ten pat baigiasi...ar yra prasmė? Nesu politškai priklausomas jokiai sistemos filosofijai, tiesiog, domina istorija (ne ta, kurią rašo nugalėtojai) Kartais "google" padeda. Bandau spėti, VaRom, kad turi lyg ir kokį pernelyg suasmenintą interesą mano personai, gi rezonansas kaip taisyklė dažniausiai - negatyvus. Įdomu - priežastis?
http://www.intelinet.org/swastika/swas_tibet.html
http://news.nationalgeographic.co.uk/news/2012/09/120927-nazi-buddhist-meteorite-science-iron-man-meteoritics-statue/

Šaltinių be galo daug. Netas juk po ranka ;)) citata: "Some people believe that one of the most evident expressions of Nazi interest in Tibet was the party`s adoption of Tibet's most important mystical symbol: the swastika"
Tibeto fenomenas yra tas bazinis pagrindas nuo kurio reikėtų pradėti pradžiai temą neliečiant nacizmo..... Taigi, kol kas daugelis iš mūsų vis dar su "skafandrais"..nedarau tame išimties ir sau...
-1
 
 
23. A.L.    (2013 01 31 00:02)  
21/ (sorry - be adresato siuniau aukščiau esantį)
Brukamas? Manau, kad nebe. Žinių stoka nėra lengvinanti aplinkybė. Tiesiog įdomus tipažas, įdomus šriftas ant veido (gaila nesuprantamas), simboliai ant kepurės man priminė, jog Nacistinės Vokietijos gyvavimo laiku buvo įkurtas Tibeto reikalų institutas, buvo suorganizuotos kelios eksedicijos į Himalajus. Tiesiog, atsitiktinė fotografija ir atitinkamos asociacijos. Nesu tikras, kad čia ta erdvė, kurioje reikėtų apie tai diskutuoti, ypač jei nacizmo filosofijos žinių pradmenys (tarkim) prasideda holokaustu ir ten pat baigiasi...ar yra prasmė? Nesu politškai priklausomas jokiai sistemos filosofijai, tiesiog, domina istorija (ne ta, kurią rašo nugalėtojai) Kartais "google" padeda. Bandau spėti, VaRom, kad turi lyg ir kokį pernelyg suasmenintą interesą mano personai, gi rezonansas kaip taisyklė dažniausiai - negatyvus. Įdomu - priežastis?
http://www.intelinet.org/swastika/swas_tibet.html
http://news.nationalgeographic.co.uk/news/2012/09/120927-nazi-buddhist-meteorite-science-iron-man-meteoritics-statue/

Šaltinių be galo daug. Netas juk po ranka ;)) citata: "Some people believe that one of the most evident expressions of Nazi interest in Tibet was the party`s adoption of Tibet's most important mystical symbol: the swastika"
Tibeto fenomenas yra tas bazinis pagrindas nuo kurio reikėtų pradėti pradžiai temą neliečiant nacizmo..... Taigi, kol kas daugelis iš mūsų vis dar su "skafandrais"..nedarau tame išimties ir sau...
-1
 
 
24. Snaržas    (2013 01 31 00:11)  
man tai grazhus kadras, nieko ir komponavimas, TALMUDU neskaitau vien zho +3
+3
 
 
25. Nezinomas autorius    (2013 01 31 00:13)  
Jop, jop, jop megijiskas darbas. O dar tas pavadinimas. Uztersia kudra paskatinimui tikrai plius trys.
Kadangi autorius matosi yra iliteralus emigrantas tai prasysiu dar skaciais. +3
 
 
26. VaRom    (2013 01 31 00:14)  
21/ nu neturiu jokio pernelyg suasmeninto intereso tamstos personai, pacio poziuris i holokausta gal ir siejasi su liguistu domejimuisi naciu ideologija, neidomus man tie naciai nors uzmusk, va arijai tai idomus, bet tai nieko neturi bendro su naciais
 
 
27. Mindaugas SNARSKIS    (2013 01 31 00:38)  
Purvinas stiklas uzkliuna +3
 
 
28. A.L.    (2013 01 31 00:46)  
26/ Nu va, ir pakalbėjom, svarbu - kontrargumentai stiprūs :)) Čia dabar skautai subėgo (užsiėmimai būrelyje jau baigėsi, matyt) tai supuls visi darniu būriu ims mane skandinti, minusais mušti. Tradicijos jau tokios - kaip kitaip negalia savąja pasididžiuoti....
 
 
29. A.L.    (2013 01 31 00:50)  
27/ kliuna, širduže mana, tik raišas kuinas už kupsto, o nešvarus stiklas geriausiu atveju gali tik "trukdyti". Viskas su laiku - tėtis (dėdė) ne tik piešti, bet ir gimtosios kalbos išmokys. Progresas pas abu daugiau nei ženklus.
 
 
30. A.L.    (2013 01 31 00:56)  
25/ Didžiulis dėkui už tokį dėmėsį. Tikiuosi, ir atetį pro šalį nepraeisite. Be galo džiugu, kad kažkas nežinomas patiria orgazmą piešdamas "tris". Man juk svarbu, kad žmogui lieka kažkas gavus vizualų impulsą...Gaila, kad nežinomas esate - rašyčiau po darbais visada penkis, bet gal praeis - pradėsite?
 
 
31. A.L.    (2013 01 31 01:05)  
24/ Nu tai jei dar liks laiko nuo fotografavimo, gal koks kaimynas padės rašto pramokti - esi pakankamai gabus pilietis sprendžiant iš foto darbų, juk komentus rašote vis čia būriu, gramatika dalykas sudėtingas. Nesisielok - išmuš ir tavo valanda, ne visiems juks mokslai lengvai einasi...paskaitysi dar talmudą. Beje, aš jo irgi neskaitau - judėjams čia daugiau tiktų...
 
 

Portretas
2013 01 30 00:43
Taškai: 28
Vidurkis: 4.05
Vertino vartotojų:   34
Žiūrėta kartų:   4311

Balsų pasiskirstymas:
. 3 3.5 4 4.5 5
22041
70265
1101 1
(balsai vėluoja viena para)







       
Autoriaus darbai